What hurts the most,

Hej, hallå, tjena, tjollahopp och allt annat man kan säga.
Ja måndag, vad ska man säga? Skola som vanligt, drygt vare fan.
Flourtanten skällde på mej, BUHU! :'(
Nej men det var kul. Iaf så vare drygt som sagt. Sista lektionen varade i en evighet kändes det som fan.
Drog ner till stan direkt efter skolan. Mötte upp Tilda på Maxi sen kom Linn Kim Cassii och Josse. Fast Josse drog direkt.
Iaf så vi andra satt på Maxi en stund sen drog vi till Roddys och släppte av Kim där och vi tjejer vandrade vidare till Kicks där jag och Tilda slösade pengar, en massa pengar!
Sen drog Linn så mötte vi upp Liz. Drog till Campino och Liz och Tilda käkade (jag och Cassii snodde lite thihi)
Linn och Kim kom dit sen drog dom efter en stund. Vi drog till Stationen och satt där hur länge som helst. Sen vandrade vi vidare till bolaget sen Maxi. Satt där så kom Daniel och Andreas så gick jag hem med dom.
Nu har jag iaf käkat. Ingenting typ men var tvungen. Dog lite efteråt.
Men nu ska jag ta tag i mitt liv och duscha hade jag tänkt. Woho vad kul tänker ni. Men nej, tyvärr inte.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0