Vittaryd - when i need love

Sitter ute i Vittaryd nu. Var i Lagan igår och kom inte hem så Anna och Cassandra kom och hämtade mej så fick jag sova här. Ska hem lite senare och fixa lite på rummet och sådär. Hittade skit fina lyktor igår som jag typ MÅSTE ha. Och sen ska jag köpa lite ramar också och sätta i lite bilder.
Pengar är väl enda problemet. Har typ 600 spänn att leva på resten av månaden. Och har vissa saker som jag verkligen måste köpa för dom pengarna annars kommer jag nog dö lite. Annars har man ju föräldrar att tigga lite av. Hihi!

Känner av smärtan nu. Kände den igår också. Fick tårar i ögonen men lyckades hålla dom inne.
Lyckades visa mej stark länge nog.

Bellah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0