21 oktober - skolan

Sitter som sagt i skolan nu. Gick till skolsköterskan och skulle ha hälsosamtal men det var någon server i kommunen som hade krashat eller något så internet funkade inte så fick en ny tid efter att vi suttit och pratat en stund. Men nu funkar internet igen iaf.

Hela min klass förutom jag och 3 till ska sluta vid 1 idag bara för dom var i Finnstugan onsdag-torsdag. Därför är dom lediga sista lektionen. Men vi andra som var sjuka ska tydligen ha lektion iaf. Sjuka jävla mentor!
Efter skolan ska jag iaf hem och lämna grejer och sånt sen ner på stan med Madde. Förhoppningsvis ska vi fika lite också om jag får tar på pengar. Sen tar hon bussen hem vid 4 så då ska jag hem och städa lite, duscha och sen dra ut med Cassii och Daniel. Sen ikv vet jag inte vad som händer. Hoppas på det bästa iaf. Blir det dåligt så drar jag hem. Känner mej inte så bra nu ens så kanske blir värre med tiden. Hoppas som sagt på att det inte blir sämre för jag orkar verkligen inte med det.

Känslan idag är väl som det brukar vara. Sämst i livet. Men jag gör det bästa av det och försöker tränga bort tankarna i huvudet så jag inte bryter ihop. Mest för att jag inte orkar med att folk frågar och tycker synd om mej.
Hösten gör mej mer deprimerad än vanligt.

Bellah

Kommentarer
Postat av: jessica

va orättvist att dom får sluta då :o

2011-10-21 @ 14:16:43
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0