Fredag

Nu har jag nästan precis kommit hem. Drog till pappa efter skolan och var där i typ en kvart sen skyndade jag ner till stan och träffade Madde Tessa och Annie. Satt på fritidsgården sen käkade jag och Madde inne hos Clemens. Pommes och vitlökssås! Sen drog Madde hem så satt jag kvar på stationen en stund. Pj kom så vi drog upp till fritidsgården igen och satt där. Sen ner på raggen och träffade Ljung Cassii Moa och Daniel. Sen drog vi bort till Maxi så handlade jag med Thomas och nu är jag som sagt hemma. Har precis duschat och pratat lite med Linn så nu ska jag börja fixa mej och sen lite senare ska jag dra ut och träffa Moa och dom igen. Som jag skrev innan så hoppas jag på det bästa.

Smärtan sitter där den alltid sitter, bröstet. Jag känner hela tiden av den men jag vet att jag inte kan göra något åt det. Det kommer ut förr eller senare. Oftast när jag är själv. Oftast när jag minst anar det. Livet suger på så sätt. Man vet aldrig när det brister. Kan komma när som helst...

Bellah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0