I'm back!

Återigen sitter jag här och börjar blogga igen. Man tröttnar och skriver inte på ett tag och sen glömmer man bort det totalt. Men nu jävlar ska jag börja stenhårt och på allvar denna gången. Ska försöka skriva varje dag och ha lite intressanta saker att säga. Ska även få min kära syster att fixa ny design och sånt. Denna gången ska hon fan göra klart den också eftersom hon inte gjort det ännu. Kanske byter tillbaka till den gamla designen så länge.

Iaf, drar en kort genomgång av mitt liv so far. 16 jordsnurr, bor i en liten skit håla i Småland, för många syskon och ett jävla knasigt gäng med polare. Ont i ryggen för tillfället men ska inte klaga över det nu. Sjunger halsen av mej i princip varje dag. Enligt andra låter det bra, enligt mej låter det förjävligt. Bla bla bla, vill ni veta mer äre ju bara att klicka bakåt i bloggen. Har hållt på med den här bloggen sen 09. Har haft typ 6 stycken andra bloggar innan dess som tyvärr är borttagna. Hade varit kul att se vad jag hade att säga på den tiden faktiskt... Aja, vi hörs senare förhoppingsvis. Kom gärna med lite förslag om vad jag ska blogga om och sådära.

Under tiden kan ni ju bli medlemmar HÄR för att tjäna enkla pengar. Ha det så bra så hörs vi :)

Bellah

Kommentarer
Postat av: Jennifer Victoria

Har du också depression? Och tack, jag hoppas det blir bra eller är bra med dig med :)

2011-10-19 @ 19:34:25
URL: http://ingenexistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0