It feels like more than distance

Inte bloggat på några dagar då jag inte mått så bra. Varken psykiskt eller fysiskt. Piercade mej i tisdags då Lollo var här och pratade ut lite.
I onsdags så var jag hemma från skolan och sov bort hela dagen typ. Torsdags skulle jag träffat Madde men när jag väl kom till hennes skola så säger hon att hon redan är hemma för hon hade slutat tidigt. Så hängde med Moa hem istället. Pratade som fan sen kom Sanna och Pling så färgade Moa Plings hår.
Igår vare fest hos Erik. Eller ah, fest och fest vi var väl typ 8-9 pers. Sen in till stan iaf och jag virrade runt lite överallt med alla möjliga typ. Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka och sen kommer Cassii och Daniel och hämtar mej.

Höstlov nu också. Ska ha så jävla roligt! Ska göra det bästa av allting! Blir väl att festa någon dag i veckan iaf och vara ute rätt mycket. Ska hinna göra klart alla mina svenska uppgifter som jag inte gjort klart ännu. Måste satsa bättre på skolan. Men nu ska jag fixa och trixa lite med mitt kära hår som är ett rent helvete!

Bellah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0