Sims, Super Mario, musik och Linn,

Eftersom jag har fittigt ont i ryggen och min klass är i Finnstugan så ska jag inte till skolan imon så passar på att lana lite med Daniel och Linn. Blev fett ledsen för jag kom till värld 6 på Super Mario Brothers 2 och sen dog jag och kunde inte spela vidare. Så nu tänkte jag slänga in ett inlägg eftersom jag inte har något annat kul att göra och skulle ju faktiskt börja blogga på riktigt igen. Ska försöka slänga in iaf 3 inlägg om dagen hade jag tänkt.'
Men nu ska jag kolla bloggar och lyssna på musik.
Har även skaffat skype nu, efter i utvecklingen är jag, ja. Fråga mej efter vad jag heter så kanske ni får den. Vill inte lägga ut den här för vill inte att det ska råka komma någon pedofil och lägga till mej. Hehe lite mes är jag, jag vet.

Bellah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0