The god girls are home with broken hearts,

Sitter och lyssnar på John Mayer, Free Fallin' för tillfället. Tänker tillbaka på när jag gick i nian. Vi jobbade med denna på musiken när vi hade någon praktikant. Hon var stencool och jag tyckte verkligen om henne. Saknar faktiskt nian när jag tänker efter. Nästan alla grät på avslutningen och jag tyckte dom var så löjliga. Linda sa att jag skulle gråta sen när jag kom hem. Men det gjorde jag aldrig. Lollo grät så mycket så jag tror hon grät åt mej också. Fick springa efter henne och torka hennes tårar. Precis som hon får göra med mej ibland när det inte finns någon annan där.

Min kära Louise. 10 år i samma klass och en av dom bästa i mitt liv. Saknar henne fastän jag träffade henne i förrgår. Saknar alla sjuka saker vi gjort. Alla sms på lektionerna och alla gånger vi kollat på varandra tvärs över klassrummet och as garvat åt något som någon sagt och alla glor som om vi var dumma i huvudet.
Min Lollo! Hon är så jävla bra. Kommer aldrig släppa taget om henne. Kommer kämpa tills jag ligger ner på marken om jag så behöver. För hon finns alltid där. Och jag kommer alltid finnas där för henne.
Hon ser på mej när jag inte mår bra, hon frågar inte för hon vet att jag berättar när jag är redo för det.
Hon låter mej slå sönder händerna när jag behöver det. För hon vet att även om hon stoppar mej kommer jag göra det när hon inte är med. Hon vet exakt vad man ska och inte ska säga till mej. Hon vet vilka knappar som man ska trycka på för att få ner mej på botten. Men hon trycker aldrig på dom.
Älskade Lollo. Chippen. Phubjörn. Hon torkar mina tårar och får mej att inse att det finns folk där ute som inte är falska och som verkligen vill hjälpa en.
Lämna mej aldrig Lollo, för jag kommer aldrig lämna dej ♥

Bellah

Kommentarer
Postat av: Jennifer Victoria

Hur mår du annars under dagarna då, är det mycket dåligt? Men det är ju positivt att du kan gråta i alla fall, det kan underlätta! Jag hade en lång period då jag aldrig kunde gråta, det kändes inte bra alls.



Tack du. Jag förstår hur du känner, det känns fint när man upptäcker folk som känner likadant som en själv :) Man kan som känna att någon annan kan förstå.

2011-10-19 @ 20:54:48
URL: http://ingenexistens.blogg.se/
Postat av: Jennifer Victoria

Jag förstår. Och visst är det skönt att kunna gråta igen, speciellt när man inte har kunnat göra det på ett tag. Men det är tröttsamt också, utmattande. Men trevligt är det i alla fall, under stunden.



Har du skype möjligtvis? Jag är knappt inne på msn längre. Det är bara att skriva till mig då, om vad som helst. Jag finns om du behöver det :)

2011-10-19 @ 21:36:29
URL: http://ingenexistens.blogg.se/
Postat av: Chippen

Men bellah då! trodde du glömt bort bloggen. men jag kikade in idag och såg detta.



9:an var ju underbar, och du är med det. Kommer ihåg våra cp:iga stunder. våra damp-anfall. toan..tyskland. behöver jag säga mer? nä det tror jag inte. du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör och haha, jag fick faktiskt lite tårar i ena ögat när jag läste detta. Puss på dig kvinna :*

Och jag lämnar inte dig, släpper inte taget om dig om inte du gör det först. finns för dig i alla lägen även om det inte verkar vara så ibland <3

2011-12-04 @ 15:52:28
URL: http://babyfett.devote.se
Postat av: Lollo

And Im a bad ''girl'' cause I dont even miss ''him''

Im a bad ''girl'' for breakin ''his'' heart

2011-12-04 @ 15:54:52
URL: http://babyfett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0