2012

Hade faktiskt tänkt att jag skulle sammanfatta det gångna året lite. Orkar dock inte med att lägga in bilder men det får ni fan leva med!

Började året med lite chillfest hos Tobbe och hans brud. Helt underbart var det även fast det egentligen inte blev som det skulle.
Januari i sig var ganska hårt, brorsan och Linn flyttade till Gävle och jag hanterade det genom att festa ganska mycket. Så höll det på i någon månad innan jag lugnade ner mig och förstod vad jag höll på med egentligen.
Festade egentligen ganska mycket detta året men det var det fan värt.
Lions var samtidigt som en polares födelsedag så det blev ett jävligt stort firande då.
Mitt liv har gått upp och ner. Haft mina bra dagar, mina dåliga dagar, mina helt jävla underbara dagar och mina fruktansvärda dagar. Har mått bäst i världen och sämst i världen.
Åkte och kollade på Kent i Göteborg och stannade där hela helgen. Det var helt underbart måste jag säga.
Blev väldigt mycket bilåkande och även lite nattbad.
Karl-Oskar dagarna i Växjö... Ja du, åkte dit med några polare. Hittade fler polare och träffade massa nytt folk och även gamla polare. Hade jävligt kul och bytte nummer med folk. Slutade dock inte så bra eftersom jag brände min hand på ett avgasrör.
Sen kom Ljungbydagarna. Hade så jävla kul så jag kunde dö typ. Gick i karnevalen med en Pride-del som min mamma fixade och hade askul. Blev även massa festande den veckan och massa annat kul.

Skolan började någon gång i augusti... Var väl sådär kul. Skönt att träffa alla roliga i min klass igen och sådär.
Lyckades stuka foten i typ... september tror jag, på en fest. Trampade snett ner för en trottoarkant.
Blev inte så mycket festande efter det faktiskt.
Har blivit väldigt många innekvällar framför datorn de senaste månaderna faktiskt. Ganska otroligt för att vara mig eftersom att jag nästan alltid vill vara ute eller iaf vara med folk. Men har lärt mig uppskatta de kvällar då ingen vill göra något så man bara blir hemma faktiskt.
 
Färgade ju faktiskt håret blont också. Dock är det fortfarande blond/orange/gul typ eftersom jag verkligen inte pallat göra något åt det ännu. Ska försöka fixa det innan skolan börjar igen.
Har ju även fått en lägenhet, eller ah, mamma har fått lägenhet. Så har ju målat om alla rummen nu så flyttar snart.
 
Har även fått nya vänner men även förlorat en massa. Har sett vilka som är äkta och vilka som inte är det. Har lärt mig vilka jag kan lita på och vilka som verkligen är där för en när det behövs.
Har lärt känna de mest konstiga människorna detta året om jag ska vara ärlig, jävligt konstiga men underbara människor.
Vill iaf tacka som fan för detta året och hoppas på att 2013 blir ännu bättre.
Nyårsafton spenderas hos en polare med lite fest och förhoppningsvis bra folk.
Jag vet att tekniskt sätt äre nyårsafton nu vid skrivande stund men det är fan inte ny dag förrens jag vaknar om några timmar. Nu ska jag dock lägga mig och sova typ sjukt länge.
Hoppas ni har haft ett underbart år och att ni får kul ikväll och att erat 2013 blir lika underbart som jag hoppas att mitt blir!
 
p&k Bellah Påni Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0