Bilder från julafton + new in!

Okej, nu vare ju några dagar sen faktiskt!
Har iaf fått tillbaka kameran från Erica nu så kommer lite bilder strax.
Iaf så har dom senaste dagarna gått förbi snabbt, har målat lite annars har jag bara kollat på film/serier och chillat.
Idag var jag iaf på stan med syster och brände nästan 800;- på Lindex. Tacka gud för presentkort!
Just nu håller jag iaf på och kollar på Gossip Girl, kollar dock online så ibland laddar det assegt så passade på att blogga lite.
 
Hittade även en geting på Ericas rum när vi satt och pratade.
Erica:*flyger iväg* DET ÄR EN GETING!
Jag: OMG!*Tar upp kameran och ska fota*
Erica: Asso du måste döda den för jag är jätteallergisk!
Jag: Ja vänta ska bara ta kort först!

HAHAHA så jävla bra kompis är jag. Dödade den sen dock med en foppatoffla!
Bästaste Erica! Vi firade ju faktiskt jul ihop för så gulliga är vi!
Sprang runt i min asmysiga onepiece på kvällen efter vi hade ätit och kollat på Kalle Anka.
Grejerna som blev köpta idag.
Assnygg armlös skjorta/blus/whatever 299;-
6-pack örhängen 49,50;-
Trekantiga örhängen 49,50;-
Hårspännen 19,50;-
+ att jag köpte en klänning till min syster för 200;- för var skyldig henne 100;- och sen resten var som julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0