Come on skinny love, just last the year

Go' kväll mina fina!
Söndag kväll och jag ska alldeles strax lägga mig och kolla på film hade jag tänkt.
Vet dock inte vilken eftersom jag kollat på The Fast and The Furious filmerna hela helgen och har inte direkt något annat att titta på just nu. Får googla på något roligt tror jag.
 
Iaf så har jag bara latat mig idag, kollat film som sagt och passat lillebror. Sen var jag och lillebror och kollade på när mamma Thomas och Daniel övade med kören en stund och sen käkade vi efter det.
Så nu sitter jag här, och har absolut ingenting att göra eftersom mitt liv suger rövhål och jag har ont i magen. Hatar mänskligheten och allt den står för. Usch!
Nej, men är fett trött just nu och kallt äre också. Och folk bombar på facebook så min mobil låter hela tiden.
First world problems.... Men aja, ska se om jag hittar något roligt att titta på.
 
Spelade kort med Daniel i fredagsnatt och i lördags. Gick väl sådär bra...
Lekte med Jonathan i snön för ett tag sen. Lite snö men kallt var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0