Good thing come for those who wait

Godmorgon!
Sitter just nu i skolan. Kom hit och märke att, ja fan, jag har sovmorgon. Helt jävla underbart verkligen!
Vet verkligen inte varför jag fick för mig att jag inte hade det. Men men... Nu sitter jag här iaf. Ska försöka plugga lite historia eftersom jag har prov idag. Så dum lärare och sätter provet sista dagen -.-
 
Senare idag ska jag typ bara chilla. Inga läxor eller något sånt nu ju hihi!
Imorgon äre ju julavslutning som gäller fram till typ halv 11-11 sen ska jag hem och sova några timmar tror jag.
På kvällen ska jag leka med Lollo Emmapåni och Andre om allt går som det ska. Hoppas på en chill kväll.
Skulle egentligen till klassfest men är typ skitlite folk som ska dit så pallar verkligen inte lägga pengar på det om det ändå inte ska vara något roligt. Känns så jävla meningslöst.
 
Har ni sett det om Göteborg som hände igår? Så sjuka människor det finns, usch!
Såg en video där dom hoppar på en brud och sparkar henne flera stycken. Så jävla vidrigt.
Jag hade också blivit förbannad om någon hade lagt ut saker om mig eller tipsat om saker om mig men ändå. Så jävla idiotiskt.
Skämt åsido, typiskt Göteborg!
Sen hur dom fick reda på vem det var som lagt ut bilderna och sånt det vet jag inte men har bara en sak att säga.
Om ni nu skulle få för er att starta en facebookgrupp, instagramkonto eller något sånt och lägga ut skit om folk så försök dölja eran identitet lite bättre. Just sayin'
Allting finns förresten att läsa på aftonbladet, expressen eller liknande! KAOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0