Gossip Girl

Har märkt att jag har för mycket grejer. Hello Kitty saker här och Hello Kitty saker där. Trodde jag fått ihop allting men då hittar jag mer grejer i garderoben.
Och mina väskor räcker inte till alla mina småprylar och kläder så får fan packa i lådor och påsar snart. Sen att jag verkligen inte pallar packa är ju en helt annan sak. Jag har hållt på och målat och sånt kan inte någon annan packa åt mig då? Jävligt omoget faktiskt... Haha nää men vafan, ska sluta klaga nu.
Har faktiskt haft det ganska bra idag, packat kläder och småprylar och kollat på Gossip Girl hela dagen.
 
Skulle egentligen ut ikväll men blev inte så vilket är ganska skönt ändå kom jag på för har blivit förkyld och sådär IGEN så ska hålla mig inne tills nyår. Orkar verkligen inte med att bli sjuk just nu, har så mycket på gång ju. Jag ska flytta så jag måste packa och skit, nyårsafton på måndag och massa annat.
 
Ska se om jag får tillfälle att göra något roligt någon gång nästa vecka när jag faktiskt har lov fortfarande. Har suttit inne nästan hela lovet faktiskt. Har ju dock haft fullt upp med att måla och sen varit så jävla trött och haft ont i ryggen så jag inte har orkat dra ut men ändå, känns ju lite tråkigt när man inte ens har gjort något på lovet ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0