Magnus Uggla dansar aldrig nykter!

Hej på er!
Idag har det faktiskt varit ganska fullt upp. Var jätteförkyld igår kväll så kunde knappt andas med näsan och sådär så det var jättejobbigt när jag skulle sova för självklart hade min syster tagit med sig nässprayen hem till sin pojkvän.
Somnade dock tillslut efter många timmars tittande på Gossip Girl. Har typ 5 avsnitt kvar på hela serien och allting blir mer komplicerat och spännande för varje avsnitt!
 
Idag när jag vaknade så gick jag ner och väckte mamma och sådär sen åkte vi upp till lägenheten för att fixa det sista och köpte nässpray på vägen upp! Så nu är all målning klar så ska städa upp färgstänk, maskeringstejp och sånt där sen går första flyttlasset på fredag. Ska bli så jävla skönt att kunna starta om och fixa mitt rum fint och sådär.
 
Älskar ju mina väggar jag har nu eftersom de är nerklottrade med massa olika saker som folk ritat och skrivit under de 3 åren jag bott här. Vi skulle egentligen tapetserat om här så därför vi började klottra ner väggarna, men det blev aldrig så och jag blev så fäst vid väggarna så vi lät det vara.
Men funderar iaf på att sätta upp något som folk kan sätta upp typ lappar eller något sånt på. Eller typ skriva ut massa bilder på mina vänner och hänga upp.
Såhär ser mina väggar ut nu. Klicka på bilderna för att göra dom större
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0