Måla väggar och naglar

Hej på er. Någon dag sen sist.

Har lov nu och sådär. Ganska chill faktiskt!
I torsdags kom jag hem runt 11 sen gick jag och la mig vid 12 och sov till typ 3 då mamma ringde och bad mig hämta min lillebror på skolan eftersom hon inte skulle hinna. Så gjorde det sen chillade jag mest. Käkade lite och inväntade Lollo. Sen drog vi och träffade Emmapåni och några andra. Var ute och chillade typ och hade askul trots kylan. Sen gick jag och Lollo hem runt 10-11 eller något kanske. Somnade iaf riktigt tidigt för var astrött.
 
I fredags drog jag mamma och Jonathan ner på stan och handlade lite julklappar till mormor och morfar Per. Sen vid 3 hämtade Becca och Robin upp oss på Maxi så åkte vi till mormor och käkade lite mat och firade jul lite eftersom dom inte är hemma på julafton. Moster Samuel och Bernt var där också så hängde med Samuel till Maxi efter vi hade käkat och köpte lite gott som han och hans brud skulle ha sen på kvällen. Fan vad mys! Snackade jävligt mycket om lite allt möjligt. Underbara kusinjävel!
 
Sen drog jag hem iaf med Becca och Robin runt 5 eller något sånt kanske. Chillade som fan i flera timmar och sen drog jag och Daniel hem till Micha och hängde med henne och Fisken. Drog hem runt 1 och kollade lite serie sen somnade jag runt 3. Steg upp runt halv 9 eller något sånt imorse och åkte till lägenheten och målade med mamma och hennes kompis. Fick klart köket och två väggar i mitt rum. Spacklade och skit också. Jag var fan mästare på  det asso. Tog dock skitlång tid med målningen för skulle maskera med tejp typ överallt. Plus att vi drog ner tapet i hallen också för den var skitsliten. Tog ett skitlångt bad när jag kom hem. Ont i ryggen så jag dog och sådär, men lite bättre nu så ska ut snart.
 
Har målat naglarna också. Ganska dålig bild dock. Men bäst hörlurar som jag fick av syster igår i julklapp.
Lite bättre bild på naglarna. Det är vanligt svart och ett glitternagellack som jag fick av mormor igår + 300;-
Asnajs, har även fått 100 spänn av min riktiga morfar och en 2liters cola av Robin. Colan var nog det bästa faktiskt. Så jävla gullig Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0