@ School

Hejsan!
Sitter i skolan just nu och har svenska. Har haft en väldigt bra dag idag. Hade sovmorgon till halv 11 idag för det var luciafirande i kyrkan då och våran första lektion var inställd.
Gick upp vid halv 8 och duschade och sen tog jag det bara lugnt och kollade på Sex and the City medans jag fixade mig och drack mina två koppar jordgubbste.
 
Efter lucian skulle jag gjort psykologiprov men vi hittade inte läraren så jag fick göra matteprov istället. Gick väl sådär eftersom jag inte kunde något och inte hade någon miniräknare.
Ikväll ska jag plugga på psykologin hela kvällen och skriva en analys på en bok vi har läst i svenskan. Så har fullt upp och imorgon efter skolan ska jag göra två psykologiprov.
 
Men nu ska jag försöka börja med den här analysen så jag kan plugga lite bättre på psykologin ikväll.
Langar en söt bild på min syster och min lillebror som jag tog förra veckan när vi var ute i snön och tog lite kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0