Scream and shout!

Hej på er!
Inte bloggat på några dagar nu. Finns inte så mycket att säga faktiskt. Var ute hos Erica och Putte i lördags en stund. Hjälpte Erica packa saker efter som dom ska flytta. Sen har jag varit ute med Andreas och åkt runt.
Annars hare inte hänt så mycket faktiskt.
 
Har fått lägenhet så mamma skrev på kontraktet i fredags så så fort de har lagt golven och kanske målat om vi inte ska göra det själva så flyttar vi. Känns jävligt skönt faktiskt. Så nu får jag kanske till och med plats med min klädsnurra som jag fick av A-K för över ett år sen men inte fått plats med. En sån cool snurra dom har i klädbutiker ni vet. Asnajs!
 
Julafton spenderar jag förhoppningsvis med mamma Putte och Erica ute i deras nya hus. Awesome! Eftersom det bara blir jag och mamma på julafton och Putte och Erica inte hade några planer så blir att vi är med dom.
Nyår vet jag faktiskt inte vad som händer, hoppas på fest! Vi får se helt enkelt.
 
Antagligen blire klassfest på torsdag. Vet inte riktigt eftersom jag inte har skjuts dit eller hem.
Slutar ju iaf skolan då så känns jävligt skönt att få lite lov nu faktiskt.
Vill utomlands till sol och värme dock. Jävla Mikkel är i Thailand och jävla Jossie ska till Kroatien. Hatar er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0