Söndagsmålning!

Godmorgon för fan!
Har varit vaken i ungefär en timme eller något. Ska strax bege mig upp till lägenheten och fortsätta med målningen.
Idag blir vi lite fler än igår så hoppas på att vi får klart det mesta iaf.
Jag ska iaf sätta igång med att måla klart mitt rum och maskera i taket så jag inte får några fläckar i taket. Dock är jag fett höjdrädd så ska se om jag kan få Daniel till att göra det.
 
Sen när vi är klara med mitt rum äre bara storarummet två sovrum och hallen kvar. Känns som att det är jävligt mycket men i ena sovrummet är det en vägg som består av endast garderober och det andra sovrummet är fett litet så går nog snabbt där. Sen ska vi sätta upp ny tapet i hallen också på ena väggen.
Vi är ju trots allt 5 stycken idag så borde inte ta så jättelång tid faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0