Stan - Åby - Kortspel

Hej på er!
Idag har jag haft fullt upp faktiskt. Vaknade halv 10 så väckte mamma och bryggde kaffe till henne sen fixade jag mig lite snabbt så kom tant A-K och plockade upp mig och mamma för en dag på stan. Kollade runt inne på en secondhandbutik i stan och sen på en annan secondhandbutik, jobbade en skitsnygg kille på ena stället som jag mamma och A-K dreglade lite över hihi!
Sen drog vi vidare in på Hemköp och köpte lite bullar och sådär så drog vi ut till Åby för att fika med Erica och Putte och prata lite eftersom deras hund dog igår. Fällde många tårar igår och idag kom det några med från både mig och Erica när vi stod och pratade om det. Har inte riktigt fattat det ännu. Det var jättekonstigt när vi kom dit och Ozzy inte kom springandes och hoppade på en.
 
Iaf vi hade vi ganska trevligt trots allt och skrattade ändå ganska mycket.
Kom hem runt 4 så spelade jag och Daniel kort i typ en timme eller något sånt kanske och sen käkade vi en stund efter det. Så nu är jag mätt och glad och funderar på om jag ska ta ett långt jävla bad ikväll och bara chilla eftersom jag är ensam hemma antagligen.
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och ska nog kolla runt på lite bloggar tror jag. Alltid kul om man faktiskt hittar något som verkar intressant.
Men ni får iaf ha en jävligt bra lördag kväll och hitta inte på för mycket dumheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0