Två dagar till undergången!

Hej på er!
Vet inte direkt vad jag ska skriva med tanke på att det egentligen inte hänt ett skit idag förutom skolan och sen har jag sovit.
Iaf så vare fett chill i skolan. Satt och kollade massa skit om det i Göteborg med Tina Özgul och Songul.
Wtf över det mesta typ. Någon tidning hade lagt ut en bild på när snuten griper en utländs kille och skrivit att han var ''icke-svensk''. VAFAN SPELAR DET FÖR ROLL!? Kunde lika väl varit en svensk dom gripit. Människor är dumma i huvudet. Punkt slut.
Spelar ingen roll om du kommer från Sverige, Kroatien, Somalia eller whatever. Du är dum i huvudet ändå!
Och ja, jag hatar människor. Speciellt brudar som ska hålla på och snacka skit, gå bakom ryggen och skapa fett med drama. Vafan är meningen med det egentligen? Därför jag mest håller mig till killar för där är det inte lika mycket skit som snackas och sånt. Orkar inte med det.
Jag är inte guds lilla barn själv men ändå, fattar inte grejen med att säga något och sen inte stå för det.
 
Kollade runt på massa facebook inlägg också. Någon hade skrivit att utländska har mer temperament. Min tanke var typ, då träffade du fan inte mig när jag var 13-14. HAHA! Lovar att min pappa visste fan inte vad han skulle göra med mig asso!
Säger inte blatte eller något sånt här för vet att det finns många som tar illa upp utav det. Varför de tar illa upp när en svensk säger det och inte en annan ''blatte'' fattar jag inte. Ordet betyder fortfarande samma sak. What's the big deal?
 
Sen äre ju faktiskt bara två dagar kvar till jordens undergång också. Börjar bli läskigt nu, kommer kanske inte hinna köpa vodka! HAHA nä jag driver fan. Ska bara chilla och kolla på medans alla andra springer runt och är hysteriska. Kommer bli sådär asnajs ju! Äntligen dör alla och man slipper dom! JA JAG ÄR FETT ARG PÅ MÄNSKLIGHETEN!
 
Aja, ska iaf typ kolla film eller något nu. Får se hur länge jag blir vaken inatt. Är fett trött just nu fortfarande men kommer säkert bli pigg vid typ 10 och inte kunna sova inatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0