Borta ett tag. Skriver bibel!

Hej på er! Har inte bloggat på några dagar eftersom jag har haft fullt upp. I fredags började ju lovet. Då drog jag hem och fixade lite sen stack jag ut med Becca Nikki och Robin och käkade pizza. Sen efter det drog jag hem till Anders och chillade med Fisken och hans kompis + söt rottweiler på 9 månader! Sov där och bloggade inte eftersom Anders dator är segast i världen.
Thomas kom iaf och hämtade mej sen när jag vaknat så handlade vi lite sen så bloggade jag inte eftersom det hände en grej. Drog hem till Anders på kvällen igen och där var lite folk. Drog ut med Erik och Julle en runda också sen tillbaka till Anders. Sov där sen satt vi och pratade ett bra tag när alla vaknat dagen efter och sen hämtade Thomas mej.
Igår så kom Linn hit. Min Linn min Linn! Mer än en månad sen jag såg henne sist! Kunde verkligen inte sluta le när jag såg henne på stationen! Vi gick iaf till Torino så hon kunde käka och sen gick vi hem till mej och bara chillade. Runt 6 tiden körde jag och Thomas henne till Alvesta för vi skulle ändå plocka upp Daniel där vid 7. Så vi käkade efter vi plockat upp honom sen åkte vi hem och spelade Bet your brain med mamma Andreas och Linn (annan Linn...) Men nu ska jag sluta upp med Bibelskrivningen och ta tag i lite andra grejer. Ska iväg sen så skriver förhoppningsvis innan jag drar. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0