En helt vanlig tisdag!

Alla hjärtans dag hit och alla hjärtans dag dit! Det är en helt vanlig tisdag, punkt slut.
Varför göra en sån stor grej av det egentligen? Finns ingen mening till det alls. Vill man köpa fina små halsband och rosor till den man älskar kan man göra det vilken dag som helst på året. Utan att vissa små singlar ska bli ledsna och ta livet av sej för att ingen älskar dom. Vad dom tror iaf.
Jag köper inte saker till folk på alla hjärtans dag längre. Visst, det var kul när man var liten och fick något av mamma och pappa men nu är det fan inte roligt längre. Hade varit bättre om vi hade haft ett alla hjärtans dags lov så vi var lediga från typ fredagen innan tills idag då. Hade ju varit ganska chill faktiskt.
Ska skriva ett förslag till jävla politikerna där uppe i huvudstaden.

Aja, idag skulle jag egentligen börjat 8 men försov mej och sen skrev Sandra att vår lärare är sjuk så den lektionen är ändå inställd. Gytt! Börjar 10 över 10 men ska dra till skolan om en stund för jag och Sandra ska plugga lite. Men nu ska jag gå och dricka mitt te! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0