Erica är både söt och trög :*

Godkväll eller något! Hälsningsfraser är inte direkt min bästa sida om jag ska vara ärlig haha!
Iaf så drog jag hem till Erica innan. Käkade as god spaghetti och köttfärssås som Putte lagade. Sen satt Ozzy och slemmade typ över hela mej det lilla äcklet. Jävla pånihest är fan. Grandisar ♥
Sen började vi kolla på Paranormal Activity 2 Japan, fast hann inte se hela för Thomas kom mitt i allting och hämtade mej.
Iaf så kom jag hem och kollade Så ska det låta med mamma och Thomas sen duschade jag och nu sitter jag här. Hade tänkt kolla lite bloggar och sådär eftersom Facebook är världens tråkigaste just nu.

Erica gjorde ju typ bort sej så in i helvete idag. Jag och Putte typ grät så mycket vi skrattade och Erica fattade ingenting. Fina vän, du är så trög :* Älskar dej iaf ska du veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0