Fest!

Hej på er. Just nu så håller jag och Becca på att fixa oss för lite senare ska vi till Angelicas 18årsfest! Ska bli grymt kul faktiskt. Känner mej förvånandsvärt glad idag.. Hahaha

Igår drog jag och Linn hem till Emma och chillade med henne och Albin. Gick ut en runda med Michas hund sen chillade vi vidare. Hunden bet mej i rumpan vilket inte var lika roligt. Men jag var glad ändå.
Sen drog vi hem och chillade vidare med Daniel och Coffe en stund. Sen blev det film. Fast ingen kollade direkt på filmen haha!
Nu står Robin och stirrar på mej som en idiot. Han är rätt störande idag faktiskt. Men ni får ha det underbart ikv för det ska jag!!


Kommentarer
Postat av: MADELEINE ♥

vilken fin blogg du har :)



kram♥

2012-02-26 @ 09:46:21
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0