Kommunikation

Sitter och har kommunikation nu. Tänkte passa på att skriva lite.
Tredje lektionen nu. Sen mat. Så grymt hungrig så är det säkert äcklig mat bara för det.
Sen idrott och efter det två lektioner. Slutar halv 4 idag. Grymt seg dag!
Sen blir det iaf hem och fixa lite inför ikv sen drar jag bort till Ida vid 7 så fixar jag mej där. Fortf inte bestämt mej för hur jag ska ha håret. Ida ska ju fixa det så hon får nog bestämma. Blir snyggt i vilket fall som helst.
Blir nog att jag har leggingsen ikv. Ska ju trots allt vara inomhus och festa så kommer ju inte frysa direkt.
Skjuts hem är fortf inte ordnad men det löser sej förhoppningsvis under kvällen.

Men nu ska jag iaf börja jobba med något papper vi fick av läraren. Slutar halv 12 sen så bara en kvart kvar. Skönt! Aja, hörs senare. Slänger troligtvis in en facelook och dresslook innan jag sticker. Beroende på tiden och om jag kan låna Idas dator. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0