Miami Ink

Godmorgon!
Sitter och tittar på Miami Ink. Sjukt gammalt avsnitt också.
Har iaf nästan precis vaknat så är ganska seg och trött.
Lyckades bli täppt i näsan igår! Dö! Blir alltid sjuk!

Igår var iaf helt sjukt kul! Jag och Ida fixade oss och sådär hemma hos henne. Vågade mitt hår också.
Sen åkte vi upp till fabriken. Dansade skit mycket och träffade en massa folk. Gamla polare, nya polare. Wiho!
Dock gick inte att dansa på ett ställe eftersom det alltid kom någon som puttade bort en efter två sekunder. Gud människor alltså!
Blev rätt varmt där inne också så fick ju springa ut stup i kvarten och kyla ner sej. Aja hade skit kul iaf så ska inte klaga faktiskt!
Iaf så kom Idas mamma och hämtade oss runt 12 halv 1 så åkte jag hem till Emma och Anders. Satt där ganska länge iaf. Gick hem sen. Var inte så kallt om jag ska vara ärlig.
Men nu ska jag fixa lite och sådär. Kommer bilder sen när jag har telefonen med mej!

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-11 @ 13:54:08
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0