Mirror

Hej söta! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker få Mikkel till att bestämma sej för om han ska med på festen eller inte. Går inte så bra om jag ska vara ärlig haha!
Idag har jag typ inte gjort ett piss. Låg och kollade massa bloggar innan och hittade faktiskt några som var rätt grymma! Gud vad man känner sej dålig när man läser bra bloggar!

Tänkte ju lägga ut bilder från igår men märkte att alla var skit dåliga och hade faktiskt ingen där man såg hur jag såg ut egentligen. Duktigt av mej... Men blir nog bilder ikv ifall det nu blir fest ikv. Men nu ska jag duscha lite snabbt och typ kolla med lite folk om dom ska dit och sådär. Blir ett inlägg sen om hur jag gör ikv och sådär.
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Härligt! jo allt är bra med mig!:)

händer idag då?:)

2012-02-12 @ 08:23:47
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0