Once upon a time

Sitter och tittar på Once upon a time på 5an nu. Sjukt bra serie.
Hämtade ju som sagt ut paketet med kläder. Blev som jag egentligen ville. Ska skicka tillbaka byxorna för dom var jätte obekväma. Koftan var dock skit skön så ska ha den på festen imon.
Kan dock inte bestämma mej för om jag ska locka, våga eller platta håret imon. Tror det blir vågit faktiskt...
Ida ska göra det på mej iaf. Sen måste jag komma på vad jag ska ha på mej för byxor också... Decisions decisions...
Jag är iaf sjukt taggad och kan knappt sitta still. Så länge sen jag festade. På det här sättet iaf. Fan vad kul det ska bli! Nyktert också så klart. Duktig flicka inte dricka. Märkte precis att det rimmade... Jag är bra (y)

Jag och Becca hade iaf skit roligt påväg till och från Maxi. Random grejer som dök upp i huvudet på oss typ. Jag sa att min klänning är beich (stavning wtf?) och jämförde den med marken... Becca trodde jag menade asfalten men menade faktiskt dör snön blivit lite ljusbrun av smuts. Men ah, iaf så ska jag gå och duscha nu så jag slipper göra det innan skolan imon. Usch jag orkar verkligen inte.
Sen ska jag göra min engelska läxa och sen blir läsa lite innan jag ska sova. Men aja, hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0