Party like a rockstar

Godmorgon fina!
Helt slutkörd idag, ont i höfterna, knäna och täppt i näsan! Gud kroppen gör ont!
Iaf så körde Anni upp mej till fabriken igår. Mötte upp Disa Sara Emma och Ida sen gick vi in och hade skit kul. Träffade Mikkel där också. Mys! Iaf, dansade träffade galet party folk och hade allmänt roligt iaf.
Mamma och Thomas kom och hämtade mej runt 1 halv 2 iaf. Fick springa in för var verkligen tvungen att gå på toa. Bläsan sprängdes nästan hihihi! Mysiga detaljer...
Satt uppe en stund med mamma och Thomas sen blev jag så grymt trött så gick och dog i min säng typ.
Har grymt ont i knäna och höfterna efter allt dansandet från igår och fredags, gud måste sluta festa asso. Eller, det ska jag nog faktiskt inte göra när jag tänker efter.. EHEH!
Idag så ska jag plugga satan. Hoppas att jag får något gjort iaf. Brukar alltid blir att jag hamnar på facebook eller något. Skoldatorer, hur fan tänkte dom egentligen? Klart som fan att folk kommer sitta på facebook och annat!
Aja bjuder på en bild fråmn igår!

Jag och Disa, snodde bilden från Jossan!

Kommentarer
Postat av: bbypeach

Hej fin blogg :D

Gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har väldigt många besökare så du har inget att förlora ;)

Glöm inte att kommentera när du gjort de!

Postat av: Daniella Book

Jaha oki!:) ne jag har bara varit hos kusinen, och resten av kvällen ska jag ta det lugnt!:)

2012-02-12 @ 20:15:13
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0