Skojade bara. NU kör vi!

Okej, nu ska jag faktiskt ta tag i det här och börja blogga. Hinner inte med det just nu egentligen för jag och Becca ska gå till Maxi och hämta ut mitt paket som kommit från Ellos. Ett par byxor och en jacka/kofta.
Egentligen hoppas jag på att det inte passar då jag egentligen inte hade pengar till det märkte jag nu. Fattig människa ja! Men aja, får se hur det blir.
Imon ska jag iaf på fest med Ida. Ska bli sjukt kul.
Får se vad som händer mer i helgen. Kanske blir fest på lördag också, inget bestämt ännu.
Men nu tjatar Becca på mej. Hejs!

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!

Kika gärna in på min blogg och svara på frågan med balklänningarna om du känner för det. behöver lite svar på den delen!

2012-02-19 @ 02:54:37
URL: http://nattstad.se/juliahanson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0