Vårkänslor!

Idag när jag vaknade såg jag att snön var borta. Blev så sjukt glad och fick så många härliga vårkänslor. Äntligen slipper vi snön och får vår! Hade nästan gett upp hoppet om att snön skulle försvinna faktiskt.

Jag och Erica ska börja med att göra smycken och hon ska måla tavlor till ett väldigt bra pris. Man får själv bestämma motivet och storleken på tavlan, dock inte för svårt motiv då hon inte är världmästare på att måla.
Vi ska iaf göra en gemensam blogg där vi ska lägga ut bilder på sakerna vi gör och där ni kan kontakta oss om ni vill ha något. Kommer vara väldigt bra priser som sagt och vi ska göra vårt bästa för att göra er nöjda.
Hon har även rensat ut sin garderob och lagt ut lite av grejerna på sin blogg. Läs hennes blogg HÄR!
Jag ska också rensa ut min garderob på massa grejer så kommer lägga ut lite av grejerna här men sen får vi se om vi lägger ut allting sen eller om vi kör på tradera. Isf länkar jag till vår tradera sida så ni kan gå in där och kolla.
Men nu ska jag spela lite Sims sen ska jag sätta igång och tvätta kläder och plugga lite. Hörs senare och då har jag förhoppningsvis något bättre att skriva om. Tipsa gärna om saker ni vill att jag ska skriva om. Tex, mej själv eller vad jag gör på dagarna eller något helt annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är Bloggtips igång igen! Det är som Dagens Blogg, fast lite bättre ;)

http://idahtt.blogg.se/2012/february/bloggtips-1.html

2012-02-23 @ 19:52:14
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0