Harry Potter

Var ett tag sen jag skrev nu. Har inte haft ork eller någonting till det alls. Ligger och tittar på Harry Potter med Linn just nu. Har bara en och en halv film kvar ungefär. Har suttit och kollat på alla filmerna på två-tre dagar typ. Underbart!

Har fått medicin för min depression så det känns jävligt bra just nu. Sertralin heter den, tar 25 mg om dagen. Tar dock några veckor innan den börjar värka så får se hur det blir sen. Just idag har jag en bra dag. Kunde dock inte sova inatt så blev ingen skola idag eftersom jag inte somnade förrens halv 6-6 i morse. Vaknade runt halv 2 så kände att det inte var lönt att dra till skolan då eftersom jag bara hade en lektion kvar då.

I veckan ska jag faktiskt försöka få klart det mesta av det jag har kvar att göra. Måste ju bli klar med allting innan vi slutar liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0