I can't make you love me

You can't make your heart feel something it wont.

Ibland vet man precis vad som kommer hända, men man tar ändå risken. Man hoppas på det bästa, för någon gång måste det ju bli annorlunda. Men det blir det inte. Samma sak händer gång efter gång. Det är jobbigt, man kämpar som fan. Man känner att man inte kommer klara av det en gång till. Men tillslut mår man bra igen. Tillslut är allting back to normal igen. Undrar hur lång tid det kommer ta den här gången.
Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen. Trodde på det här. Men precis som allting fuckar allting upp sig för mig. Och en en gång sitter jag här och skriver och lyssnar på deprimerande musik. Har försökt rymma från tankarna hela dagen. Har sovit i princip halva dagen men är ändå utmattad. Orkar inte längre.
Ska sätta mig i fönstret och bara tänka en stund nu, sen ska jag sova och hoppas på att det känns lättare imorgon.

Trodde på det här, trodde på oss. Men vad kan jag säga. Precis som alltid så blir det såhär. Hoppas alltid på för mycket. Blir alltid lika besviken och ledsen. Även fast jag vet att det kommer hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0