day 03 – a song that makes you happy

Satt och skrev ett helt inlägg. Gick inte att ladda upp bilder, sen stängdes mitt internet av så fick skriva om allting. Gud sån dag alltså -.-

Okej, en sång som gör mej glad... Hmm... Ganska svårt med tanke på att jag blir glad av nästan all musik, vilken låt det än är liksom. Men de senaste dagarna har Kapten Röd - Ju mer dom spottar stått högst på listan så får bli den faktiskt. Blir alltid glad av den låten och den ger mej styrka och gör att jag orkar mej igenom dagen lite bättre än vanligt. Ni som inte hört den borde lyssna på den. Texten, tjatar alltid om texten jag vet, är underbar. Kaptenens låtar är ju underbara överhuvudtaget men ändå. Men det är liksom texten som gör låten enligt mej, en låt mej bra melodi och dålig text är bara ett dåligt val av musik tycker jag. Men alla tycker olika..

Nu får ni iaf en bild på min man så ni kan dregla lite över hans skönhet ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen nån som fattat att kapten är bra! Björn(kapten röd) är dessutom väldigt trevlig och jag har känt honom sen jag var yngre! sluta aldrig lyssna !!:)

2012-03-09 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0