Hurry boy, she's waitin'

Känner mig faktiskt ganska glad idag. Chill dag i skolan. Slutade två för psykologin var inställd så drog ner till stan med Sandra och fixade lite smink till henne sen följde jag med henne när Jossie skulle färga och klippa hennes hår. Var dock bara med en stund sen drog jag bort till maxi och väntade på Thomas och Daniel.
Träffade kära kusin och hennes flickvän så pratade lite med dom sen kom min skjuts så åkte hem och käkade lite.
 
Sen har jag kollat lite serier och läst lite i en bok som jag ska läsa ut tills tisdag. Underbart!
Nu snart ska jag sätta igång och plugga lite historia och lite grammatik för har prov i det imorgon och förmodligen matte också. Underbart liv! Ska se till att få klart grejerna jag ska göra till sociologin och specialpedagogiken + två prov i psykologi sen är jag fan ikapp med allting äntligen. Enda jobbiga är att jag måste få till det med provtillfällen och sådär. Kanske kan göra sociologiprovet på en av lektionerna men psykologin måste jag göra på provtillfället jag har på torsdagar. Men ska fan klara det! Är jävligt positiv idag så förhoppningsvis fastnar något i hjärnan tills jag ska göra proven imorgon.
 
Bild ifrån typ tisdags eller måndags. Morgonkaffe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0