In kommer ting

Hej på er!
Måndag kväll, ganska chill dag faktiskt för att vara måndag.
Kollade på Hata Göteborg dom två första lektionerna i skolan och sen var jag på en föreläsning om doping i en och en halv timme. Efter det käkade jag och sen fick jag reda på att vi inte skulle ha någon matte så jag slutade vid 1 och gick hem. Sen när jag väl kommit hem får jag reda på att matten inte alls var inställd. Så jävla typiskt.
Men satte mig iaf vid datorn och kollade lite serier och sen åkte jag och Angelica med pappa ut till Finnstugan där vi var med klassen. Var jävligt roligt faktiskt. Lyssnade på musik och pratade, dansade, skrämde folk och hade allmänt kul helt enkelt. Sen käkade vi och vid halv 10 kom pappa och hämtade mig eftersom jag inte skulle sova där. Får så sjukt ont i ryggen när jag sover på luftmadrass och har tillräckligt med ryggproblem så det räcker tycker jag.
Ska iaf pallra mig bort till Kungshögsskolan imorgon vid 8 så kommer min klassföreståndare och hämtar upp mig och några till som inte sov där ute och sen åker vi ut till Finnstugan igen. Imorgon ska vi leka och ha sådär roligt hela dagen. Sen när jag kommer hem ska jag plugga så in i helvete till mitt psykologiprov jag har på onsdag. Hoppas det går bra den här gången. Failade totalt då det första så om jag inte gör det får jag inte godkänt i kursen.
Men ska fixa det iaf.
 
Nu när jag kom hem så kollade jag facebook och lite O.C och spelade lite med. Men nu ska jag mysa ner mig i sängen till lite musik hade jag tänkt och sova i några timmar. Hare gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0