The bitch is back!

Godmorgon på er! Eller något sånt iaf. Fattar verkligen inte hur klockan lyckades bli halv 5 så snabbt...
Har varit hemma från skolan hela veckan för har verkligen inte mått bra och typ sovit 14 timmar på hela veckan eller något sånt. Inte mycket iaf.
 
Kollade på någon konstig film med mamma och Thomas innan. Sen började jag och mamma kolla på en annan film så ringde Erik mitt i filmen så drog ut med honom Julle Simon och Jocke. Fyllon hela högen förutom Simon för han körde. Han fick även blåsa och skit.
Blev nersprutad med spolarvätska på jackan. Skvätte upp lite i ena ögat så sved i typ 5 minuter efteråt.
Vi hängde lite på raggen och körde runt resten av tiden. Var även någon idiot med sån läskig mask inne på Statoil när jag Julle och Simon skulle kissa så jag blev skiträdd och kutade ut lika fort som jag kom in. Var verkligen inte beredd på det. Var iaf en jävligt rolig kväll. Mycket skratt som jag verkligen behövt!
 
Imorgon ska jag kanske träffa Linn på dagen och snacka lite och sådär sen vet jag faktiskt inte vad som händer på kvällen. Får se om jag ens orkar dra ut imorgon. Orkade inte ikväll egentligen med blev mer eller mindre tvingad att dra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0