Awesome fredag

Sitter med handduk i håret och ska strax börja fixa mig.
Har kollat på serier idag och faktiskt tvättat nästan all min tvätt. Känns underbart att bli av med det. Dock måste det vikas och läggas i byrå och garderob. Men det får bli imorgon för just nu varken orkar eller hinner jag det.
 
Öppet hus igår ju. Var väl typ det sämsta som hänt mig egentligen. Lätt på topp 10 listan iaf.
Efter skolan stack nästan alla i klassen och käkade pizza på Claudi. Det slutade med att jag bytte min bit pizza jag hade kvar mot Johannas kycklingrulle. Hade iaf jävligt roligt och trevligt. Sen bar det av till skolan igen för öppet hus.
Sprang runt med Angelica i ettan och fjantade oss med ''I♥BF'' skyltar och sen gjorde hon sönder sin så vi sket i dom och sprang runt med folk. Satt på ''lektioner'' också. Gurra var med på teckenspråkslektionen så nu har han lärt sig något nytt. Duktig pojke!
Angelica i min klass och Natalie tvingade upp mig i en lift som gick typ 25 meter upp i luften eller något. Jag och Natalie skrek som fan och höll på att dö. Höjdskräck är underbart!
 
Efteråt drog jag iaf hem till Linn och var där resten av kvällen. Satt och snackade om mer eller mindre allting.
Sen gick jag hem med Daniel och kollade ett avsnitt Sjunde Himlen innan jag somnade.
 
Men nu ska jag som sagt fixa mig och sådär. Dansa runt i mitt rum som en galning och tagga inför en kväll som förhoppningsvis kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0