Jag kommer att glömma, jag ska sluta drömma

Hej eller något. En vecka sen sist. Har varit jätte sjuk i veckan så har inte orkat ett skit mer eller mindre. Feber och massa ont i halsen så har typ varit döende har det känts som iaf.Har typ inte kunnat sova för har haft så ont och när värktabletterna kommit igång så har jag inte varit trött. Så har inte blivit så jäkla mycket sömn under nätterna + att jag har vaknat tidigt varje dag också av någon anledning.
 
Var iaf hos tandläkaren i måndags. Lagade en tand och filade ner ena framtanden som jag velat göra i flera år. Den ena är mer eller mindre spikrak och fin medans den vi filade ner var längre och rund. Så nu är den bara yttepytte längre än den andra så är nöjd nu. Kanske filar ner den lite mer nästa gång jag ska till tandläkaren.
Bedövningen satt fan i typ 5 timmar. Dom bedövade mellan 3 och halv 4 sen somnade jag när jag kom hem och var fortf lite bedövad i läppen när jag vaknat runt halv 8 igen -.- Sen hade jag skit ont i kinden dagen efter också.
Sen har jag som sagt varit sjuk resten av veckan.
 
Hängt med lite polare i helgen. Mådde mycket bättre i fredags när jag väl vaknade någon gång mitt på dagen eller något så Disa och Mikkel kom och drack kaffe och chillade i några timmar. Satt hemma i lördags och kollade på Sjunde Himlen hela kvällen sen cyklade jag och mötte mamma när hon skulle hem från puben.
Idag var jag ute hos Erica och fikade med Josse AK Erica och Putte för att Erica fyller 20 idag.
GRATTIS HJÄRTAT!♥
Sen kom Erik och Simon och kidnappade med mig till Max nu på kvällen för att dom skulle käka. Dom fick varsin mugg medans dom väntade på maten så dom gick och hämtade dricka, sen fick Simon ett glas TILL så jag fick också dricka hihi ^^
 
Nu ska jag iaf göra mig iordning för sängen och mysa mig ner under täcket och kolla på ett avsnitt av Sjunde Himlen eller Hata Göteborg. Har inte bestämt mig ännu. Men ska lyssna klart på underbara Syster Sol och General Knas först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0