Kanelbulle!

Hej på er! Kanelbullens dag idag va? Ska få mamma till att köpa några sen :3
Min lilla kusin fyller även år idag också. Tror alltid han fyller typ 12 men han blir typ... 14 eller 15 idag, ingen aning faktiskt men inte 12 iaf.
 
Igår blev det massa plugg och The Sims spelande för min del. Kollade lite på Sjunde Himlen också.
Vaknade vid halv 7 och var påväg att gå upp för att duscha när jag kom på att jag hade sovmorgon till halv 10. Så ställde om alarmet och sov vidare till klockan 8. Ganska jävla chill. Har precis haft matte också så är ganska seg just nu på historian. Sitter i ett grupprum med Johanna och övar till provet vi ska göra sen efter denna lektionen.
Efter provet har jag lång rast så kommer typ chilla satan och sådär. Ska kolla så det är god mat också...
Men nu måste jag hitta Johanna för hon sprang iväg med mitt papper.... Dumma människor.
 
Slog för övrigt i knölen på min svullna äckelfot innan också. Ont som fan gör det så nu har jag ännu mer ont, kan knappt gå i trappor (går baklänges när jag är hemma) och har fina blåmärken på hela foten. Kärlek på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0