Reinfeldt for president!

Ta inte rubriken seriöst. Reinfeldt är ful och gammal. Orkar inte politik så det bryr jag mig inte om ett dugg.
Men Amanda i min klass hade ritat honom så hade honom fast tejpad på bröstet igår och nu sitter han på min vägg och ser ful ut.
 
Har iaf haft två ganska chill dagar i skolan. Jobbat väldigt mycket med Öppet Hus som vi har imorgon vilket betyder att jag är ledig på fredag. Asgött!
Linn har även fått lägenhet så ska chilla där imorgon efter Öppet Hus.
Har även haft en presentation om Neil Armstrong med Johanna idag. Gick faktiskt ganska bra och är jävligt nöjd med. Johanna fick ihop powerpointen till slut efter allt krångel. Jag hade den på min dator sen förra veckan när jag var sjuk så skickade jag den till henne men hon kunde inte öppna den i varken skolmailen eller vanliga mailen. Sen provade vi med USB, mailen och MSN igår men inget fungerade. Sen kom vi fram till att det var bilderna som fuckade upp allting så fick ta bort dom och skicka dom sen fick hon lägga in dom i powerpointen igen. Sånt jävla krabb vare! -.-
 
Blir även att chilla i Ryssby i helgen förhoppningsvis. När gubben är borta dansar ungarna på borden så att säga.
Annars har jag ingenting planerat mer direkt. Får helt enkelt ta dagarna som dom kommer och försöka att inte sova bort dom som vanligt. Har planerat att jag ska göra lite matte, om jag nu kommer ihåg att få med mig böckerna hem...
Och psykologi SKA jag plugga för har prov på torsdag. Ska fan klara det här nu. Kämpar på som fan!
Det är jävligt intressant och ganska roligt på ett sätt, men ganska svårt ibland också. Men tipsar iaf om det om det är någon som känner sig sugen på att läsa det. Sen att jag har en jävligt chill lärare är ju även ett stort +!
 
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på The Script och funderar på vad jag ska göra ikväll. Har sovmorgon imorgon så antingen lägger jag mig tidigt så jag orkar upp imorgon eller så stannar jag upp och är lika seg som vanligt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0