Ungdomskulturer är fett chill!

Hej på er, blev inget bloggande igår. Skulle stuckit till skolan men råkade vricka till foten ännu mer så kunde inte stödja på den så jag mamma och Thomas åkte upp till sjukhuset och kollade den.
Var inte så mycket mer än jag visste redan typ. Inget brutet och inga senor som gått av. Men fick iaf ett papper på massa övningar jag ska göra så jag tränar upp foten igen.
Sen blev det hemåt och kollade serier och sov mest hela dagen för jag hade så ont.
Drog upp till tant A-K med mamma och käkade paj för hon fyllde år. Sen hem till tant Bobo en runda också.
 
Idag ska jag plugga för har prov i historia imorgon som jag missade att göra. Blir väl även lite mattepluggande också antagligen och kolla lite på Sjunde Himlen innan jag ska sova.
 
Just nu har jag Ungdomskulturer och har gått runt med Johanna och intervjuat lite folk om vad dom tycker om skolämnena och sådär. Ganska chill faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0