Allians för dom svaga

Sitter här och lyssnar på musik, som vanligt... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om egentligen eftersom jag har ett så sjukt tråkigt liv. Har iaf sovit några timmar idag efter skolan. Asskönt. Sen drog vi och handlade och käkade.
Var väl sådär lagom kul eller något.
Annars hare inte hänt så jävla mycket faktiskt. Tråkigt liv... Sitter iaf och myser i mina rosa mjukisbyxor och funderar på vad jag ska göra imorgon då vi har studiedag. Får väl se vad som händer... Men ska iaf plugga lite eftersom jag har prov på torsdag.
 
Ska se om jag hittar något roligt att skriva om. För något måste jag ju ha att skriva om förutom min otroligt intressanta och roliga vardag... Aja langar en bild som jag tog för typ en halvtimme sen och redigerade lite eftersom jag hade så tråkigt. Den är mysig! Notera pandan och klottret på väggen. Mina vägger är fulla med klotter från mig och i princip varenda människa som varit på mitt rum. Fula tapeter så något måste man ju göra med dom! Eller?

Kommentarer
Postat av: CECILIA

Hej! Hur är läget? :)

2012-09-26 @ 16:29:56
URL: http://candersson.bloggplatsen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0