Du får leva med det resten av ditt liv

Go' kväll... Eller något sånt trevligt.
Precis kommit hem mer eller mindre. Drog ut och åkte bil med Erik och Simon innan efter jag sovit en stund hihi ^^
Drog upp till fyren och hämtade Lenny och körde runt ett jävla tag. Upp till Donken sen hängde vi på stationen med lite random folk. Sen körde vi bort till Hemmakväll och träffade Andre Kim och Timmy. Mys!
Så nu har jag käkat lite och ska kolla ett avsnitt av Sjunde Himlen innan jag lägger huvudet på kudden och drömmer mig bort till någon vackrare plats. Kommer säkert ha mardrömmar bara för det...
Fina långa ovårdade äckliga hår, jag saknar dig. Kom tillbaka genast!
KÄRLEK PÅ ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0