Fredag<3

Hemma från skolan nu. Chill att sluta 5 över 2 på fredagar hihi!
Hade en jävla diskussion på sista lektionen om massa skit. Blev rätt störd på min klass vid vissa tillfällen + att jag hade ont i ryggen så blev ännu värre då.
Iaf har det varit en ganska chill dag för övrigt. Lagom god mat i skolan och sådär. Glömde dock min skåpsnyckel så fick låna en av vaktmästaren, awesome! Sen kom mamma och hämtade mig eftersom jag som sagt hade ont i ryggen.
Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig ner och kolla något avsnitt av Sjunde himlen medans jag väntar på att min rygg ska bli bättre. Brukar gå över efter att jag vilat en stund. Skriver kanske mer senare om jag får tid till det. Inte för att någon direkt bryr sig men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0