Hej hå bloggarN är tillbaka!

Tjenare mannen. Lite sådär små gullig söndagskväll och jag sitter och lyssnar på min mysmusik och chillar i mjukiskläder. Älskar livet just nu.
Klippt mig idag, inget jävla hår kvar. DÄR har vi ett litet minus faktiskt. Annars är livet helt okej.
Har ju inte bloggat på ett tag men nu ska jag fan ta tag i det här hade jag tänkt... För 700de gången... Försöka går ju iaf.
I helgen har jag typ suttit hemma och chillat och lekt med Lenny och Stefan i Växjö i lördags.
Och sen klippte jag ju mig som sagt idag. Annars är livet tråkigt och ensamt för min del. Men jag är lika glad ändå. Mer tid för att göra vettiga saker... typ sova. Älskar att sova hihihi ^^

Men iaf, har ju typ inte bloggat sen sommarlovet så kommer väl dyka upp ett litet inlägg om det eller något någon gång i den närmsta framtiden. Och typ massa annat. Speciellt om min otroligt roliga vardag. Men nu ska jag spamma facebook om att jag har bloggat för en gångs skull.
 
Livet leker, är du med i leken?
 
FINA FINA SMUTSIGA SPEGEL GER FINA FINA BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0