Ingen kan bygga huset sitt på sand

''CHACHA BLOGGEN''
Idag har jag som sagt haft studiedag, jävligt skönt. Satt uppe inatt och kollade på Sjunde Himlen och sen sov jag ganska länge idag. Sen har jag inte gjort så mycket faktiskt. Sprungit runt och tvättat och kollar på Sjunde Himlen hela dagen. Drog ner till stan med mamma Jonathan och Thomas innan och köpte kulor till Jonathan. Ni vet sånna man spelade med när man var liten och tyckte det var ascoolt? Jonathan blev iaf glad. Sen käkade vi korv när vi kom hem. Ganska najs att inte äta så jäkla mycket mat ändå för mår alltid så illa när jag äter.
Sen pluggade jag lite på historian tills imon också. Så ska läsa igenom det en gång innan jag lägger mig sen en gång innan skolan imorgon också. Har ju sovmorgon till halv 10 så blir väl upp lite tidigare så jag hinner läsa igenom det och fixa mig.
 
Har skolfoto på fredag och vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Får be John om lite tips och råd. Så John, om du läser detta så ska du skicka mig ett sms om vad jag ska ha på mig, fattar du babe!? Förväntar mig att du gör det nu.
 
För övrigt så är jag skitglad för att min ena arm blivit mycket mycket bättre senaste veckorna. Har så länge jag kan minnas haft små prickar på både överarmarna och låren. Nu har jag börjat smörja med Helosansalva och det har redan blivit mycket bättre. Så sjukt glad över det så ni borde börja med det om ni har lika konstig hud som jag, eller bara vill ha len hud för det hjälper verkligen, iaf för mig.
 
Får ju även pengar på fredag så funderar på att köpa löshår och lite glitter till naglarna. Men vet inte riktigt ännu eftersom jag är skyldig folk pengar och sådär. Det är ju inte direkt jätte akut, men hade varit asgött att ha det iaf så jag kanske får lite användning för alla mina nagellack.
Ska även dra mig ner och köpa ett kors och ett lås till ett armband jag ska göra till Sandra som vi har pratat om i veckor men jag har inte kommit ihåg att fixa det. Har gjort ett likadant till mig själv så kan ju langa in en bild någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0