Potatohead!

Ohja, finaste rubriken ni sett i era liv, be proud bitches!
Har iaf klarat mig igenom en hel skoldag med psykologiprov och massa regn.
Panik pluggade typ en halvtimme innan provet eftersom jag inte fick reda på att vi hade provet för ens igår -.-
Självklart fastnade helt fel saker i huvudet så gick la sådär. Får se hur det blir...
Iaf så var det en ganska chill skoldag ändå. Somnade nästan på varenda lektion för var så sjukt seg och trött.
Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och pratar med bästa Mikkel på facebook. Båda två är sjukt trötta på allt plugg! Orkar inte med så sjukt mycket plugg asså...
Nu ska jag iaf springa ner till mamma och resten och sätta mig och göra lite matte medans jag passar lillebror.
Ha det bra! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0