ROAD TRIP!

Inte bloggat sen igår, dåligt av mig.
Iaf, åkte ut till Ryssby sen drog jag Erik Julle och Simon till Ystad på lite road trip för att köpa en ny front till Eriks bil. Jävligt roligt och mysigt hade vi. Sen drog vi hem och sov hela högen. Däckade ganska snabbt efter att jag lagt mig och sov i några timmar.
Iaf, sen vaknade jag upp hos Simon och typ hängde lite med honom och Nathalie. Sen drog jag och Simon över till Erik och Julle så hängde vi lite i garaget innan vi drog in till stan för att käka och släppa av mig här hemma.
Så nu ska jag kolla lite på The Notebook och vänta på att vi ska åka ut till Erica och Putte där jag ska spendera natten. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0