Sommar 2012

Ja nu ska jag äntligen skriva om mitt äckligt roliga sommarlov! TJOHO SOM NI LÄNGTAT!
Började ju sommaren med två veckor på sommarskolan (tjoho vad kul). Överlevde dagarna genom att spela pingis med Lennyponken och lite andra. Ägde sönder hela högen.
Sen åkte jag till Danmark i en vecka och chillade med släkten. Blev sena nätter med Disa med varsin dator i knät och serier för min del. Hade en kväll då vi satt ute och snackade om spökgrejer och skrämde skiten ur Samuel.
Sen chillade jag Samuel och Disa en bit bort från huset en kväll också, satt och snackade som fan i några timmar och hade skitkul.
 
Sen chillade jag mest resten av sommarlovet. Sena nätter och mycket festande med härligt folk.
Åkte ut till brorsan några dagar och åkte massa båt och ring. Brände mig på ryggen och fick gå med bikini i typ tre dagar för att det gjorde för ont för att ha bh på sig haha! Jobbade i butiken en dag med Anna och solade och drack en massa kaffe. Sen ut och sova på båten, mys! Blev även en runda till Liseberg någon vecka senare.

Festade vidare och Ljungbydagarna närmade sig. Då hängde jag nere på stan med Nikki lite några dagar sen på kvällarna var jag ute med folk och hade det underbart kul. På helgen festade jag och hade skitkul med en massa olika folk. Åkte bil med Simon för första gången och höll på att dö mer eller mindre. Men roligt hade jag ändå!
Blev även ganska många kvällar och nätter i Ryssby med mina små pojkar, Julle och Nathalie. Badade mitt i natten i Ryssbysjön och hade det jättetrevligt.
Fast det bästa på hela sommarlovet var när jag och Linn åkte upp till Andrea och Robin i GBG och var där över helgen samt kollade på Kent. Underbart, mysigt, awesome, bäst ja helt otroligt kul helt enkelt. Tjuvåkte spårvagn, chillade i Robins lägenhet och i deras nya hus ute på landet samt lyssnade på Danish inne på en pizzeria... Tyckte det var lite random att en pizzeria spelade Danish men jag var glad ändå. Danish är ju bra liksom.
Min lillebror på Danmarksbåten, hur söt som helst!
Den här coolingen hittade vi i Danmark.
Bilder från Kent! Underbart!
Bild från en av dagarna ute på båten. Åka ring är askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0